MINDYOURATTITUDE

BOOMCHICKAWOWWOW.

Publicerad 2011-02-03 20:39:15 i Allmänt,

 

Fick ett urge for shoes. Desas fina damer fick följa med mig hem. Jag är en lyckans tjej!
Imorgon drar jag och dessa skönheter upp till Växjö för att besöka den allra bästa och finaste systern man kan ha(!) + hennes manliga, stadiga sällskap som är en himla trevlig prick. Mycket ska släpas med upp, hoppas jag orkar med allt oxå, är inte starke Adolf precis.. men men.

 

Jag vill ha sommar. Jag vill springa i sommarregnet på varma gator och känna deras doft när regnet möter dem. Jag vill  ligga i gräset och känna doften av det, nyklippt, sitta på stranden med sand mellan tårna och doften av havet. jag vill ha sommar. Nu.

cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela