MINDYOURATTITUDE

hooooome.

Publicerad 2011-02-06 20:52:26 i Allmänt,

 

I Växjö finns det slott och harar!

 

I stort har min helg verit jättebra. God mat och fint sällskap varje dag! Johanna hade tenta i lördags (igår) och på kvällen tittade 3 av johannas vänner över, 2 jättetrevliga och fina Hannor och en Henrik. Jag har inte skrattat så mycket på himla länge och kände nästan en magruta ploppa fram. Hiiimla trevlig kväll.

När jag skulle hem fick tåget något "teniskt fel" utanför Alvesta så vi var fast i ca 20 min, vilket ledde till att jag missade bytet i Hässleholm och fick byta i Lund ist. Resan blev en extra timme, men vafan jag är hemma nu så det ligger bakom mig.

Har inte packat upp min väska än. Den är enorm. Jag kan verkligen inte packa smart. 2 nätter och det kändes som jag fått med halva garderoben.

Fick en superfin helg och en jättefin ring av min fina syster! Titta!
kommer kanske fler bilder sen när jag orkar.


Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela