MINDYOURATTITUDE

+-+-+-+-+-

Publicerad 2011-01-14 00:25:27 i Allmänt,

Varför ska det vara så svårt ibland? Kan det inte bara komma till skott, kan det aldrig bli som jag vill eller förtjänar jag inte det? Allt och ingenting kastas omkring. Det är så ovärderligt. Att känna en tår rinna ner för kinden och känna huden strama åt när den torkat. Det är så ovärderligt att inte känna sig som från en annan planet inför en annan.
Jag kommer göra och har gjort en del dumma saker, men något får mig att vilja göra allting och ingenting på samma gång, får mig att vilja spricka samtidigt dra mig undan. Hur handskas man med en sån vardag?

Det gör man inte. Man ser alla passera förbi, deras liv. Man står och tittar på, som i filmer när allt omkring en bara rusar förbi. Man står still.

Kommentarer

Postat av: Charlotta

Publicerad 2011-01-17 23:12:54

i hear ya! du är inte den enda som känner så kompis..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela