MINDYOURATTITUDE

19/1

Publicerad 2011-01-19 11:46:50 i Allmänt,

(random bild fr google)



Okej.. kan inte fatta att detta händer fast samtidigt är jag inte ett dugg förvånad. Skolan har gått för långt - igen - och serverat snopp till lunch. En STOR fet choritzo som var lite sprucken här och där. Vi hade väldigt roligt åt dem men till slut vände det sig lite i magen. När man väl spunnit vidare på något är det svårt att sluta helt. Äcklad.

Sitter och väntar på att min lärare ska komma så vi kan få ha vårt lilla möte hon, jag och några till. Möte för att vi ska veta vad vi ska säga på PR-turnén nästa vecka. Vi ska förespråka Foto B och C. Vi får hoppas det går bra för oss, men mest för mig..

nu kör vi igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela