MINDYOURATTITUDE

20/1

Publicerad 2011-01-20 13:22:25 i Allmänt,


random bild fr google

Hej! Här sitter jag, jätte glad, inte kall alls för stenen jag sitter på är en värmesten och helt underbar. Om det ändå vore så väl. Jag är utelåst. Ringde till mams vars mobil var hemma, jag hörde den genom ett fönster när jag ringde. Sen min paps men han satt på en resturang med jobbet och kunde inte komma ifrån förrän om nån timme. JA!  Här sitter jag och får urinvägsinfektion. Bytar låt på iPoden med näsan för att fingrarna trillar av om jag tar av vantarna. Men jag har sol i alla fall. Det är fint. Första vårsolen kom idag! Det är värt att le över. Plus det har jag lite choklad och en drickyoghurt.

För övrigt är jag en väldigt förvirrad person i nuet. Vill leva i nuet men kan inte hjälpa att tänka och oroa mig över framtiden. I feel fucked, som det är nu. Men, allt brukar lösa sig, på ett eller annat bra eller dåligt sätt.

wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela