MINDYOURATTITUDE

6/1

Publicerad 2011-01-06 21:17:39 i Allmänt,

 

Jag är nog lite pojkflicka-ultimat fast mer tjejig på något vis. Men jag gillar det lite, att jag inte är en av de där stereotypiskt-typiska tjejerna som finns ute (på marknaden ville jag skriva men det kommer bara ut fel). Jag klarar mig bra på detta viset. Unik, med unika vänner, vad jag tycker så är det så.

 

I alla fall. Dagen vart väldigt rörig och de som skulle li av blev aldrig av så jag Emelie och Johanna spelade ZOMBIES!!! - By geeks for geeks.

 

Helt underbart spel dock och jag vann efter att ha slaktat 25 Zombies. Emelie försökte nog fuska som vanligt och Johanna spelade ut fula kort mot alla. Så som det brukar gå till när vi spelar hemma på vångagatan.

 

Imon bär det av till Anna för att ha det trevligt och träffa nästan alla människor man möter i skolan varje dag.
Ska bliva trevlans. Snart börjar skolan. Inte så trevlans.

 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela