MINDYOURATTITUDE

CURLTHATCURL/2010

Publicerad 2011-01-05 11:19:05 i Allmänt,

 

Sov med papiljotter i det lilla hår jag har kvar! Det blev himla fint tycker jag! Vill jag ha långt hår får jag ng ta och skaffa mig en peruk eller något. Ska strax ner i stan och besöka min frisör för att se om hon har tid att rensa ogräs idag, dags att få frilla renklippt.

Kopierade en sån "vad du har gjort i år" sak av challe

så, here goes:

-Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började tredje och sista gymnasieåret, det har jag ju faktiskt inte gjort förr!
Tänkte nämna att jag klippt av allt mitt håe, men det är itne första gången.
-Höll du några av dina nyårslöften?
Jag brukar inte ha några, tar åren som de kommer och skapar löften på vägen.
-Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Nope! Hade kännts lite läskigt, om det inte var meningen såklart, lite i alla fall..
-Vilka länder besökte du?
Danmark, och Turkiet. Turkiet var himla fint, åker gärna dit igen!
-Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer jobb. mina år brukar vara helt okej annars.
-Vilken händelse år 2010 kommer du alltid att minnas?
Turkiet och min misslyckade 18-års dag.
Min smiley piercing är något att minnas oxå!
-Vad var din största framgång i år?
Mig. Har jobbat på mig själv en del och det fortsätter jag med!
Sen har jag utveclats positivt inom min kreativitet!
-Största misstaget?
Jadu... kan väl komma på småsaker men de stora är väll
yet to come.
-Har du varit sjuk eller skadat dig?
Vrålande förkyldningar
-Bästa köpet?
Min 120 säng och min iPod.
-Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Beröm för mitt hår. Det behövdes verkligen!
-Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Like a G-6, One, Alors On Danse och en massa andra pary låtar
-Första låten du hörde 2011?
oh, minns inte, måste vart antingen nån från Dada Life eller Deadmau5
-Det första du åt 2011?
Julmats rester! tror jag..
-Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
aa, massa pengar, huhuhu! Kommit igång med försäljning tidigare och fått sålt planscher
-Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Skate/bohem/trashy/fin i kanten/edgy ?
Jävligt blandad med andra ord
-De bästa nya människorna du lärt känna?
Mina fina brudar värda att nämna!
Fridde och Emma är två av dem!
-En värdefull läxa du lärt dig i år?
Handla på känsla.

 

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela