MINDYOURATTITUDE

CUT-NO-CUT?

Publicerad 2011-01-02 12:54:47 i Allmänt,


Emma Watson i sin nya frisyr. Avundas henne lite för hon passar så fint i det!

Sitter och knåpar på Jon's Log #3. Jag fick lite drömsk inspiration häromnatten. Helt underbart sånt, att drömma något som går att använda. Hoppas jag kan skriva det någerlunda bra också.

Vill tvinga iväg pappa till farmor och hämta material som behövs för att jag ska kunna laga mina högtalare, se stora, svarta, retro hörgtalarna som är helt underbara. Synd att de är sönder bara. There for ska jag laga dem, det är inte mycket som behövs för att få dem att låta perfa igen!

Jag känner verkligen att jag måste ta och hitta på mer saker om dagarna, annars är lovet över innan man ens vet om det. Så, ska träffa Moa lite senare! Jag borde åka ner i stan och klippa mig, håret börjar verkligen bli too long för frisyren. Fick dock lite ångest igår över att det är så kort, ville/vill ha långt igen, kan verkligen inte bestämma mig. Trots att jag får världens finaste komplimanger om att jag verkligen passar i det korta som jag har nu, till och med passar bättre i det än när jag hade långt hår känns det som om jag borde ha långt hår.
Ska jag kanske klippa av luggen oxå, lite som emma watson, fast jag tror inte det är min grej. Ska nog ha luggen kvar.
Men så var det dendära "hocky frillan". Som en mix, mellan långt och kort. Om jag klipper den så ä det bara attlåta allt växa och snagga det på sidorna.. hmm.. ska rådfråga min frisör, hoppas hon jobbar idag.
Jag kan verkligen aldrig bestämma mig, haha.

Anyways.. Julen vart trevlig och nyår med. För lite julklappspengar och min lön köpte jag en iPod touch som jag älskar. Har nog underskattat Apple litegranna. Vill dock fortf inte ha en iPhone.

Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela