MINDYOURATTITUDE

FUKTHISSHIET.

Publicerad 2011-01-24 09:51:53 i Allmänt,


Sitter i skolan och har precis skrivit klart en uppgitft till Irene - samhälle. En av flera saker som ska göras i denna veckan. Har även mailat min Programeringslärare för att få slippa omprov och kanske klara kursen. Sönderstressad som det är hoppas jag att jag kan få ordning på allt och få tillbaka mitt fokus som for åt helvete får ett par år sen.
"bit i det sura äpplet" som mami säger. Fy fan vad jag hatar att höra det. Den enda som kan ta sig ur denna skiten är ju jag själv, och det vet jag, jag är inte dum. Jag saknar bara alla de viktiga delarna som behövs för att man ska arbeta och bli färdig med saker och ting så som en normal människa gör. Det teoretiska är ett trassligt garnystan för mig och de estetiska ämnena är som en lekfull och välkomnande äng, eller en nöjespark med allt roligt du kan tänka dig. Men, för att få leka i nöjesparken måste du trassla upp nystanet och det är fan inte att leka med. Knutar och trasssel som man bara blir knäpp på. Jag blir så KNÄPP!! Sen har vi ju hela fucking projektarbetet också. Det hjälper inte att man har en handledare som skeptiskt snear en när man försöker lägga fram idéer och förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela