MINDYOURATTITUDE

NU-arbetslös

Publicerad 2011-06-14 15:38:54 i Allmänt,



Sådär! Vi skrev in oss på abetsförmedlingen idag. Thumbs up, har inte hört ett enda gott ord om dem men tänker att det nog är lika bra att skriva in sig i alla fall.

Snart kommer mina nya hjul och lager! ska bli fint att få åka igen. Stackarn står lutad mot väggen, helt slut. Billigt skit lager som sitter i, borde jag kanske förutsätt men det är ju en kul del att hålla på att mecka lite. Hoppas det går ihop annars får jag kalla in förstärkning, stämplar fortfarande mig själv som (duh, jag är -) nybörjare.

Ut och ta en bira med brudarna ikväll, känns behövande efter en dag som denna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela