MINDYOURATTITUDE

Sweet dreams are made of this

Publicerad 2011-06-17 11:13:46 i Allmänt,



Jag hade de sjukaste drömmarna inatt. Vaknade upp av obehag ett par gånger.

Del 1. Jag var spelkaraktären i ett Zombie spel, av den värsta sorten. Det fanns INGEN plats att gömma sig. Jag sprang, slogs och sparkade av huvuden på zombie hundar. Det påminnde mycket om Prince of Persia, mycket pussel uppgifter och uppdrag, fast man hade zombiesar efter sig 24/7. Minns att karaktären (jag/en kille som påminnde om snubben man spelar i "Sanitarium" i första etappen med bandagen på huvudet) hade en syster som gick från zombie till människa med gämna mellanrum, så det var det stora uppdraget - hitta henne, rädda henne om det inte är för sent, annars döda henne...

Del 2. Jag var dotter till de rikaste paret i landet (inte sverige, det var något annat, stort, land). Huset var stort som ett slott och trädgården lika stor som halva skåne. Vi ägde 20 hästar och jag hade fått 3 egna svartbjörnar; Ichi, Robono och Pochi. Ichi och Pochi var två honor som var mindre än Robono. Det som var obehagligt i denna drömmen var att Robono (som var gigantisk) hade fått rabies och gick berserk i hela skogen. Jag fick tag i min häst Pamplona (tror jag den hette?) och fick föra mina andra två björnar till säkerhet i slottet.

Sen minns jag inte mycket mer. Jag hade en till, obehaglig som fan, men minns den inte så mycket, inte mer än att jag var skyhögt uppe och kunde dö vilken sekund som helst.

Jag som trodde att när jag skulle drömma om björnar, då skulle det vara fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela