MINDYOURATTITUDE

KUL+HJUL+SKOR=NAJS

Publicerad 2011-06-12 00:13:45 i Allmänt,

Jag har funderat en tid och kommit fram till att jag måste byta kullager på brädan. Har snokat runt som en "gossip girl" efter nytt skvaller, fast efter ett par reko kullager till ett hyfsat pris. Imorgon beställer vi nya hjul också, hade kanske varit schysst att tajma hjulen och lagren så man kan byta allt på samma gång.
Känner att researcher är väldigt kul?

Hjulen blir ett par Cadillac Cruisers 70mm 80a - gula!


inte fel med fler skor heller? checka dessa babsen!







Jag vill ha ALLA!
Schysst att jag äntligen kan få använda mina Vans till vardags nu! (de var ju studentskor så de skulle minsann inte skitas ner, nu är de skitiga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela