MINDYOURATTITUDE

16/3

Publicerad 2011-03-16 23:18:16 i Allmänt,




sista bilden är den enda jag tog från vernisagen ikväll. Sjuuukt nice bilder och målningar simon gjort, grabben har feta skills! Felixs musik var super sweet också, föll mig direkt i smaken. Båda delarna klaffade riktigt fint tillsammans!

Håller på med 2 saker atm. 1 skoluppg - "fågel, fisk & mittemellan" - ni kan ju gissa vilken som är till den. Vahettereee, sen målar jag! WOW.. jag och målarfärg kommer inte spec bra överens alltid. Men dödskallen är grund mall för den, det kommer dock bli bättre om jag får som jag vill, får förtrolla penselen lite. Fotar resultatet, blir kanske klar med den imorgon, hoppas jag.

veckans to do(borde do):
- fixa till/sätta upp planscherna i stan
- bygga bord
- ha det bra/våldgästa (ännu oklart vem)

cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela