MINDYOURATTITUDE

MAMI*MAMI*MAMI

Publicerad 2011-03-31 13:13:23 i Allmänt,


Kom hem för en stund sen efter att ha målat kroki (påklädda modeller dock) och drygat runt på skolan. Pissväder. Men nu äe jag hemma och har satt på grymt skön musik till baket. Ska baka en kaka till mams som fyller år idag.
Sen är det väl bara att skriva på projektrapporten I guess. Har lite att göra känner jag. Kände även att jag skadat mitt knä? Skulle sätta mig på knä och kastar mig bakåt i smärtor, hammrar lite med näven i mattan och gnäller... Så skumt, det var ju inte där nyss.

Får för övrigt snart R Y C K på min hund som bara går runt och viftar på svansen med en teddy i munnen. Vilket hon har gjort  sen jag kom hem, typ 40 min sen.

Aloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela