MINDYOURATTITUDE

slakt,slakt.

Publicerad 2011-03-01 22:52:27 i Allmänt,

gillar ändå min lilla kamera

Man känner sig lagom slaktad när man har gått i skolan till 17:10 och får astmakumpen från helvetet på grund av kylan när man cyklar hem. Kommer hem och är lagom grinig men mami lagade en barndomsfavorit så jag var snart på benen igen. Trött som en gnu slängde jag mig i soffan ett tag och vaknade till lagom tills mitt favorit program började! The Mentalist!

För övrigt ser min vecka väldigt packad ut. Lite läxor som ska göras men mest är det nog projektarbetet som behöver mest uppmärksamhet för tillfället... suck...
Ser fram emot fotoläxan dock! Tror min idé kan bli bra om jag har tur! Sen kommer Johanna hem på fredag, papis födelsedag och mina POSCA pennor är på väg!
och du är mer än 200 mil härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela