MINDYOURATTITUDE

Crashyes/no?

Publicerad 2011-05-03 17:59:49 i Allmänt,





1. Idag kom min bräda. Min longboard som jag längtat efter. Den är grotesk men med min konstnärliga ådra hoppas jag kunna rädda den. Åkte en sväng innan och det var jätteroligt! Måste verkligen få ordning på min balans (lite därför jag köpte den) och hoppas att solen kommer fram mer och mer så att man pallar vara ute och åka så mycket som möjligt!

2. Hittade 2 halsband i källaren, från Indien när pappa var där för längesen. Ett har jag på bilden och det andra är också superfint men jag suger på att förklara hur saker och ting ser ut så. Fint.

Glyptoteket - köpenhamn imorgon, kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela