MINDYOURATTITUDE

BB - I care?

Publicerad 2012-03-12 09:32:51 i Vardag,

Att säga öppet att man är gay eller bi, det kan vara väldigt modigt om man t ex. är tånåring och kommer ut eller om man är en väldigt osäker person eller om man vet att familj och vänner kanske kommer ta det dåligt osv. Men att man går ut med det i tv, i big brother, tycker jag inte att det är modigt alls, på tv kan alla vara gay för pengar.
(jag ser inte på big brother och har aldrig gjort, såg en kommentar på facebook och bara tänkte så)
Jag förstår mig inte på det programmet. Tycker inte sånt är speciellt relevant i mitt liv så jag håller det utanför, det räcker med all newsfeed man får på fejs, fick upp för många i följd som alla menade samma sak... I don't pall. I'm signing out!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela