MINDYOURATTITUDE

Fel av mig

Publicerad 2012-03-07 08:05:08 i Vardag,

Okej, jag har inte halsfluss. Jag har bara ett virus som kroppen ska ta hand om själv på ca fem dagar. Det gör så in i helvetes ont när jag måste svälja något, typ som att föda barn fast genom halsen. Fyfan.
För att se det från den ljusa sidan ser mina halsmandlar ut att ha chillat ner ett par hekto, det känns inte, men det ser bättre ut. Jag får ta det som ett gott tecken.

Idag tillbringas förmodligen som igår - i sängen. I eftermiddag får jag fin besök av min grabb! Hoppas verkligen inte han blivigt smittad i helgen, eller blir idag.

Dagens ja: min finfina grabb kommer så jag kan pussa på honom!
Dagens nej: En av jyckarna är supergnällig och ylar - håller mig vaken.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela