MINDYOURATTITUDE

Helgen är slut

Publicerad 2012-03-12 00:47:37 i Vardag,



I fredags fick jag jordgubbar av mami. Supersöta och goda, vill inte veta om de blivigt genmanipulerade eller något. u'uh, don't tell me.
Körtelfebern fortsätter att retard-a sig, men nu är det bara högra halsmandeln som plågar mig. Har varit sjuk i en vecka nu, en vecka och nån dag. Känns lite som om intektionen börjar gå ner. I alla fall känns det så nu. Kanske kan få jobba lite på torsdag i alla fall!

Tror mycket att jag känner mig lite bättre är på grund av att min älskling vistades hos mig hela helgen trots min sjuklighet. Helt underbart. När smärtan var som värst hade jag ett par stora armar att bli kramad av, en varm famn att krypa in i.

Superbt. Ska få en oljebehandling för halsen av min kusin på torsdag, hoppas det hjälper.

go'natt.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela