MINDYOURATTITUDE

Kuk och glas

Publicerad 2012-03-10 14:22:56 i Vardag,

Usch, fyfan. Tänk er att svälja rakblad, eller små vassa glasbitar. Lite så känns det faktiskt att bara svälja mitt eget saliv. Den smärtstillande medicinen är opålitlig. Den ska enligt doktorn börja verka efter en halvtimme, men på mig berkar den allt från en timme till tre eller fyra till inte alls. Varför? De skulle vara "extra" starka sa hon? Fan-bajs och all helvetesskap! Jag vet inte hur mångag ånger jag utropat diverse svordomar, including könsord som " kukhål, kalasfitta, kukhelvete" mm. you know the drill.
Tur har jag som har sällskap. Ma lover, my man håller på att hitta en film vi kan se och igår hade han med sig massor av gotte saker, synd att jag inte kunnat äta det, bara lite. Så åt helvete med körtelfeber, tur man bara har den en gång i livet! Men jag önskar för er alla som inte haft det, att ni slipper få det alls.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela