MINDYOURATTITUDE

Sjuka/skor

Publicerad 2012-03-20 10:04:38 i Vardag,

Jag lyckades jobba. Helt utan problem med! Problemen kom inte förrän efter, när jag spatserat ner för att möta upp grabben. Då började ryggen flippa och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, good thing att du var där, de tryggaste händer jag kunnat vara i. De är fortf och kommer alltid vara de tryggaste händer.
Nu har det nästan gått en vecka sen jag jobbade och jag la av med de smärtstillande igår, no pain! Lite ömm i magen är jag men no big deal.

Enough about that. Lite tråkigt att läsa kanske.

Just nu sitter jag på toa och skriver samt funderar på om jag ska ner och äta något med min syster eller ta ett bad direkt.
Jag funderar också på nya kläder och började direkt tänka på de senaste skorna jag fick in! Betoning på 'fick'. De var crazy dyra, det var därför jag väntade men så bestämde sig grabben för att "de skulle han köpa". CrazyAssBitchHoe!
Jag blir alldeles bortskämd, could this be good? Skorna är asläckra iaf, ska lägga upp en bild på dem sen.

Nu är jag färdig på toa!
Peace
~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela