MINDYOURATTITUDE

UND LUND

Publicerad 2012-03-13 23:06:29 i Vardag,

 

Idag. Idag var det keps som gällde, till och med briller så soligt var det! helt underbart. Vi (jag och mor) for ner till moster och sen til min kusin som gjorde en "Raindrops" behandling på mig. Det är en behandling som består av, kan man äga, lätt massage med olika oljor som doftar gott, mycket och som har en viss verkan på kroppen. Det var riktigt nice och nu luktar jag av en massa oljor så jag kan inte urskilja dem.


Fick en riktigt äcklig smärta i ryggen i morse och nu ikväll, lite som om jag bar på en bulle i ugnen och pga magen skulle ha ont i ryggen. Tack och lov är ju inte det fallet!
Hoppas hoppas hoppas jag kan jobba lite på torsdag!
fuckfuckfuk.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela