MINDYOURATTITUDE

Vah fan

Publicerad 2012-03-14 09:55:40 i Vardag,

Kuk... Jag gick och la mig och vaknade med ryggsmärtor. Jag tänker ligga i sängen heeela dagen så jag slipper sjukanmäla mig till jobbet, kanske jag kan ändå, kanske jag verkligen inte borde, kanske får jag inte en ny chans på detta som jag så gärna vill. Jag tror faktiskt inte jag kommer få en chans till, this is it. Jag kan ju söka liknande jobb inom det samma men det är i te säkert jag kommer få någon träff då... Fan helvete! Precis som om något säger att "nä du får inte jobba där och vara glad, du ska göra något annat så vi har bealutat att göra dig SJUK"... Nu är skiten kokt. När jag mår bra mår jag super, som om jag inte är sjuk, men när den där äckliga ryggvärken (förmodligen körtlarna vid njurarna) väl kommer så kan jag knappt röra på mig. Saken är också den att om jag nu måste sjuka mig måste jag typ göra det innan 12 så de kanske kan hitta en replacement. Jag mår ju bra nu så?

Fan, jag hoppas det löser sig.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela