MINDYOURATTITUDE

far åt pipsvängen

Publicerad 2012-09-18 10:52:00 i Vardag,

Sitter och blir hjärntvättad av tv-reklam. Urk. Maya och bittan är här och snart ska jag gå med dem hem till mamma.

Läste att killen Khaled ska deporteras till Libanon imorgon. Hur kan de göra så? Jag har diskuterat ämnet med ett par stycken många gånger och utan att diskutera blir slutsatsen av det hela att Sverige inte kan prioritera, vår politik är bajs och empati för medmänniskor finns inte. Jag blir ledsen när jag ser att sånt händer, även om jag inte blir förvånad att de gör så.

Jag vill härifrån. Jag vill bo i en hydda på en strand långt, långt borta. fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela