MINDYOURATTITUDE

hairrry

Publicerad 2012-09-12 13:20:00 i Vardag,




raowr, vad hände med mitt hår idag?? snälla se ut såhär varje dag?


Nu ska jag strax ut och köra igen, om 28 min exakt. Det är roligt, i alla fall när det går bra men rätt kul att hamna i konstiga situationer så att man får ta och lösa det.
Jag trodde jag skulle komma sent i morse. Körprov kl 11 och bara jag i receptionen. Jag var glömd, osynlig... ack nej, det vara bara min nervositet som fuckade upp mitt huvud. Fick skjuts av en elev med lärare och hon hade precis gjort sitt prov och klarat det. Det var inte bra att få höra. Det gjorde mig mer nervös.
Väl på vägvärket - ta foto - skriv under - få se hur det färdiga körkortet kommer att se ut - dö av väntan - vänta lite till - släppas in i teorisalen och skriva provet - klara provet och dansa med Ganesha inombords - ringa mamma. S Å   SK Ö N T. Jag må vara väl efter mina vänner men det skiter jag i, jag har snart mitt också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela