MINDYOURATTITUDE

sov, bok, bok, sov.

Publicerad 2012-09-20 16:13:00 i Vardag,




Jag har läst en massa idag. Jag läser Martina Haags "Glada hälsningar från missångerträsk". Martina skriver värligt roligt, en lätt bok. Den handlar om 44 åriga Nadja som efter 4 års väntan på sitt adoptivbarn skulle få ett barn men istället får ett brev om ändrade regler vilket tar bort Nadja från att få adoptera själv. Hon ljuger ihop att hon är gift för Adoptionscentum och åker upp till Missångerträsk där hennes syster ska ha hittat en lämplig men tillfällig kandidat.

Nu vill jag bara sova, så kanske jag och cleve kan spela tv-spel sen. Köpte en extra PS2 kontroll idag så att vi kan utmana varandra på SSX Tricky, som jag supernöjt köpte på väla i veckan. Love it.

Nu ska jag nog ta en tupplur. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela